Πρόβλημα στο Δήμο Στροβόλου;
Στείλτε μας απλά ένα μήνυμα στο strovolos.greens@gmail.com και εμείς θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο τμήμα του Δήμου και θα σας ενημερώνουμε ανάλογα
Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009
Ικανοποιημένοι οι Στροβολιώτες
Έκπληξη για την άγνοια που εκφράζει η πλειοψηφία στην ύπαρξη του αθλητικού κέντρου Στροβόλου. Αρκετοί είναι αυτοί που δηλώνουν δυσαρεστημένοι από τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων
Το 61% των ερωτηθέντων δημοτών παρουσιάζεται ικανοποιημένο από τη γενική εικόνα που παρουσιάζει ο δήμος Στροβόλου. Το 5% των ερωτηθέντων παρουσιάζεται δυσαρεστημένο ενώ το 31% των δημοτών κρατά ουδέτερη στάση.
Αυτό κατέδειξε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 600 άτομα από όλες τις ενορίες του δήμου την περίοδο 9 Μαρτίου με 6 Απριλίου 2009. Η έρευνα διενεργήθηκε από την εταιρεία CMR Cypronetwork, μέλος τους ομίλου Cypronetwork, του ΣΕΔΕΑΚ, της ESOMAR και Gfk Worldwide. Η επιλογή του δείγματος ήταν τυχαία, πολυσταδιακή και στρωματοποιημένη ενώ το δείγμα ήταν αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού σε κάθε ενορία. Η συλλογή των στοιχείων έγινε με προσωπικές συνεντεύξεις με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Επίλυση προβλημάτων
Με βάση τον αριθμό των δημοτών που αντιμετώπισαν προβλήματα και απευθύνθηκαν στους λειτουργούς του δήμου για την επίλυσή τους, το 53% των ερωτηθέντων παρουσιάζεται δυσαρεστημένο με τη γενική επίλυση του προβλήματος ενώ μόνο το 34% είναι ευχαριστημένο. Όσον αφορά τον χρόνο επίλυσης κάποιου προβλήματος, το 60% των ερωτηθέντων παρουσιάσθηκε δυσαρεστημένο ενώ μόνο το 19% εξέφρασε την ικανοποίησή του. Τα κυριότερα προβλήματα για τα οποία ζήτησαν βοήθεια οι δημότες αφορούσαν προβληματικούς δρόμους και πεζοδρόμια, φασαρία και οχλαγωγία σκύλων, αποκομιδή σκυβάλων και φύτευση δέντρων στα πεζοδρόμια.
Το αθλητικό κέντρο
Ο μικρότερος βαθμός ικανοποίησης των ερωτηθέντων εντοπίστηκε στον τομέα του αθλητισμού, αφού υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για αύξηση τόσο της γνώσης για την ύπαρξη του αθλητικού κέντρου Στροβόλου όσο και για τη χρήση του. Το 67% των ερωτηθέντων αγνοούν την ύπαρξη του αθλητικού κέντρου δίπλα από το Μακάρειο Νοσοκομείο. Αναφορικά με το θέμα της χρήσης του κέντρου, το 21% των ερωτηθέντων απάντησε πως χρησιμοποιεί το κέντρο ενώ το άλλο 79% δεν το χρησιμοποιεί. Το 49% των ερωτηθέντων που έχουν χρησιμοποιήσει το πάρκο παρουσιάζεται πολύ ικανοποιημένο από τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες που τους παρέχει.
Το 85% των ερωτηθέντων δημοτών γνωρίζει την ύπαρξη των πάρκων στα δημοτικά όρια του δήμου. Όσον αφορά την επισκεψιμότητα των δημοτών στα πάρκα του δήμου, το 76% των δημοτών που συμμετείχαν στην έρευνα τα επισκέπτονται συχνά.
Καλή η διαβίωση
Η αξιολόγηση Δήμου Στροβόλου ως χώρου διαβίωσης και επιχειρησιακής ανάπτυξης δείχνει τους δημότες αρκετά ικανοποιημένους αφού αναφορικά με το θέμα της διαβίωσης στα δημοτικά όρια του δήμου το 85% των ερωτηθέντων είναι θετικοί ενώ μόνο το 1% είναι αρνητικό. Το άλλο 14% δήλωσε πως η διαβίωση στο δήμο είναι μέτρια. Τώρα όσον αφορά την επιχειρησιακή ανάπτυξη, το 71% είναι θετικό ενώ μόνο το 10% είναι αρνητικό για την επιχειρησιακή ανάπτυξη.
Τα αποτελέσματα
Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, τα μεγαλύτερα προβλήματα των δημοτών εστιάζονται στο κυκλοφοριακό, την έλλειψη έργων υποδομής, την παράνομη στάθμευση και τη συντήρηση δρόμων και πεζοδρομίων, θέματα στα οποία θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα από το Δήμο. Το κυκλοφοριακό, ειδικά, είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι δημότες κατά την κατασκευή των οδικών έργων στην περιοχή τους. Δυο στους τρεις δημότες εκφράζουν ικανοποίηση από τη γενική εικόνα του δήμου και σχεδόν τρεις στους πέντε από την όλη εξυπηρέτηση της Δημοτικής Υπηρεσίας.
Η σχετικά μεγάλη ικανοποίηση των δημοτών αντανακλάται στην αξιολόγηση των λειτουργιών του δήμου, όπου η μέση βαθμολογία ξεπερνά τον μέσο όρο αλλά και στην ικανοποίηση των δημοτών από επιμέρους υπηρεσίες και υποδομές όπως η καθαριότητα και η δημόσια υγεία, ο οδικός φωτισμός, η ανάπτυξη και συντήρηση πάρκων και παιδότοπων, παιγνιδιών και χώρων πρασίνου, αλλά και η διοργάνωση εκδηλώσεων.
Περιθώρια βελτίωσης εντοπίζονται στον τομέα της ενημέρωσης των δημοτών όσον αφορά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, αφού οι μισοί περίπου εκφράζουν δυσαρέσκεια ή είναι ουδέτεροι. Το ίδιο ισχύει και για το βαθμό ανταπόκρισης του δήμου σε έκτακτες ανάγκες. Βελτίωσης χρήζει επίσης τόσο ο χρόνος αναμονής των τηλεφωνημάτων που γίνονται στο δήμο όσο και ο χρόνος που απαιτείται μέχρι να μεταφερθεί το τηλεφώνημα στο αρμόδιο τμήμα, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δημοτών απευθύνεται στο δήμο μέσω τηλεφώνου για προβλήματα που αντιμετωπίζει. Όσον αφορά το επίπεδο εξυπηρέτησης από τους λειτουργούς του δήμου παρουσιάζεται αρκετά ικανοποιητικό.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ (ΠΟΛΙΤΗΣ)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου