Ο Περιβαλλοντικός Όμιλος Στροβόλου έχει εκφράσει τη συμπαράσταση του προς τους εκπροσώπους των συνδέσμων γονέων, των σχολείων της περιοχής, τους κατοίκους και καταστηματάρχες της Λεωφόρου Σταυρού στο Στρόβολο, για τον αγώνα που ξεκίνησαν για το γνωστό θέμα της απαράδεκτης, αψυχολόγητης και καταστροφικής διοχέτευσης της κυκλοφοριακής κίνησης που δημιουργήθηκε λόγω της λειτουργίας των δύο μεγάλων εμπορικών κέντρων (ΙΚΕΑ και MALL), στη Λεωφόρο Σταυρού
Είναι για μας πολύ σημαντικό ότι ο κ Αγαπητός τάχθηκε κάθετα ενάντια στην διευθέτηση αυτή από την πρώτη στιγμή όταν στο Δημοτικό Συμβούλιο Στροβόλου, η Πολεοδομία και τα Δημόσια Έργα παρουσίασαν για πρώτη φορά τα προτεινόμενα σχέδια τους για αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας Ο κ Άθως Αγαπητός, ψήφισε εναντίον αυτής της πρότασης όταν τέθηκε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Στροβόλου, τονίζοντας ότι πιθανή αποδοχή της συγκεκριμένης πρότασης θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα και κινδύνους στους κατοίκους και τους καταστηματάρχες της περιοχής καθώς και στους μαθητές των τριών σχολείων που βρίσκονται στην περιοχή।
Θεωρούμε εντελώς απαράδεκτη την ενέργεια του Υπουργείου Συγκοινωνιών και Έργων καθώς και των τμημάτων Πολεοδομίας και Δημοσίων Έργων να μεταφέρουν το τεράστιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, σε μια άλλη περιοχή, η οποία είναι ήδη τρομερά βεβαρημένη από την τροχαία κίνηση.
Είμαστε επίσης αντίθετοι με την προσωρινή και τμηματική αναβάθμιση της Λ. Σταυρού γιατί το πρόβλημα θα σταματά εκεί χωρίς να δίδονται οποιεσδήποτε επιλογές για την περαιτέρω επίλυση του κυκλοφοριακού χάους που θα δημιουργηθεί. Το γεγονός ότι η αναβάθμιση της Λ. Σταυρού προνοείτε στο τοπικό σχέδιο δεν αποτελεί στοιχείο που να συνηγορεί με την προσωρινή αναβάθμιση της. Το τοπικό σχέδιο είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που προνοεί αναβαθμίσεις και ρυθμίσεις ολόκληρης περιοχής και όχι ενός και μόνου τμήματος ενός δρόμου. Αντίθετα, πιστεύουμε ότι η προσωρινή αναβάθμιση τμήματος του εν λόγω δρόμου θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα και θα επιδεινώσει ακόμα περισσότερο το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Στροβόλου. Εξάλλου, οι σχεδιασμοί αναβάθμισης της Λεωφόρου Σταυρού έγιναν με βάση άλλα, πολύ διαφορετικά δεδομένα πριν πέντε περίπου χρόνια και σκοπό είχαν την αποσυμφόρηση του συγκεκριμένου δρόμου από την καθημερινή τροχαία κίνηση που ήδη υπήρχε. Είναι εντελώς ερασιτεχνικό να χρησιμοποιά κάποιος εκείνους τους σχεδιασμούς και μετρήσεις και να τις εφαρμόζει σήμερα για να μεταφέρει επιπρόσθετα 30 ή και περισσότερες χιλιάδες αυτοκίνητα ημερησίως.
Ο Περιβαλλοντικός Όμιλος Στροβόλου διαβεβαιώνει ότι θα παραμείνει στο πλευρό των κατοίκων για όσο και ότι χρειαστεί μέχρι που να καταφέρουμε να αλλάξουμε τα απαράδεκτα αυτά σχέδια τα οποία αν υλοποιηθούν θα θέτουν καθημερινά σε κίνδυνο τα παιδιά μας, την ποιότητα ζωής μας ενώ θα φέρουν την πλήρη καταστροφή στις εμπορικές και άλλες δραστηριότητες της περιοχής.
Είναι για μας πολύ σημαντικό ότι ο κ Αγαπητός τάχθηκε κάθετα ενάντια στην διευθέτηση αυτή από την πρώτη στιγμή όταν στο Δημοτικό Συμβούλιο Στροβόλου, η Πολεοδομία και τα Δημόσια Έργα παρουσίασαν για πρώτη φορά τα προτεινόμενα σχέδια τους για αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας Ο κ Άθως Αγαπητός, ψήφισε εναντίον αυτής της πρότασης όταν τέθηκε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Στροβόλου, τονίζοντας ότι πιθανή αποδοχή της συγκεκριμένης πρότασης θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα και κινδύνους στους κατοίκους και τους καταστηματάρχες της περιοχής καθώς και στους μαθητές των τριών σχολείων που βρίσκονται στην περιοχή।
Θεωρούμε εντελώς απαράδεκτη την ενέργεια του Υπουργείου Συγκοινωνιών και Έργων καθώς και των τμημάτων Πολεοδομίας και Δημοσίων Έργων να μεταφέρουν το τεράστιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, σε μια άλλη περιοχή, η οποία είναι ήδη τρομερά βεβαρημένη από την τροχαία κίνηση.
Είμαστε επίσης αντίθετοι με την προσωρινή και τμηματική αναβάθμιση της Λ. Σταυρού γιατί το πρόβλημα θα σταματά εκεί χωρίς να δίδονται οποιεσδήποτε επιλογές για την περαιτέρω επίλυση του κυκλοφοριακού χάους που θα δημιουργηθεί. Το γεγονός ότι η αναβάθμιση της Λ. Σταυρού προνοείτε στο τοπικό σχέδιο δεν αποτελεί στοιχείο που να συνηγορεί με την προσωρινή αναβάθμιση της. Το τοπικό σχέδιο είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που προνοεί αναβαθμίσεις και ρυθμίσεις ολόκληρης περιοχής και όχι ενός και μόνου τμήματος ενός δρόμου. Αντίθετα, πιστεύουμε ότι η προσωρινή αναβάθμιση τμήματος του εν λόγω δρόμου θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα και θα επιδεινώσει ακόμα περισσότερο το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Στροβόλου. Εξάλλου, οι σχεδιασμοί αναβάθμισης της Λεωφόρου Σταυρού έγιναν με βάση άλλα, πολύ διαφορετικά δεδομένα πριν πέντε περίπου χρόνια και σκοπό είχαν την αποσυμφόρηση του συγκεκριμένου δρόμου από την καθημερινή τροχαία κίνηση που ήδη υπήρχε. Είναι εντελώς ερασιτεχνικό να χρησιμοποιά κάποιος εκείνους τους σχεδιασμούς και μετρήσεις και να τις εφαρμόζει σήμερα για να μεταφέρει επιπρόσθετα 30 ή και περισσότερες χιλιάδες αυτοκίνητα ημερησίως.
Ο Περιβαλλοντικός Όμιλος Στροβόλου διαβεβαιώνει ότι θα παραμείνει στο πλευρό των κατοίκων για όσο και ότι χρειαστεί μέχρι που να καταφέρουμε να αλλάξουμε τα απαράδεκτα αυτά σχέδια τα οποία αν υλοποιηθούν θα θέτουν καθημερινά σε κίνδυνο τα παιδιά μας, την ποιότητα ζωής μας ενώ θα φέρουν την πλήρη καταστροφή στις εμπορικές και άλλες δραστηριότητες της περιοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου